Retourneren

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Neem binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via +31 113 562 312 of info@relexim.nl om (een deel van) uw bestelling als retour aan te melden.

Retourvoorwaarden

Voor bestellingen van kleding uit het standaard assortiment geldt een zichttermijn van 14 dagen. Dit is uw herroepingsrecht. Binnen deze termijn mag u het artikel rustig bekijken, passen en beoordelen, zoals u in de winkel ook zou doen. Dit geldt altijd tenzij anders vermeld wordt

  • De herroepingstermijn verloopt 14 dagen na de dag dat het artikel in uw bezit is.
  • U maakt gebruik van het herroepingsrecht door uw retour per e-mail aan te melden via info@relexim.nl. Vermeld daarbij de reden van retour, ons ordernummer, ons artikelnummer, aantal, kleur en maat.
  • U kunt het artikel alleen terugsturen als het compleet is, het in de - voor zover mogelijk - originele staat is en in de fabrieksverpakking zit.

Wat kan ik niet retourneren?

Retourneren is niet mogelijk voor de volgende artikelen:

  • Artikelen die op uw initiatief zijn ontworpen, bedrukt of anderszins aangepast;
  • Artikelen u om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als de verzegeling is verbroken;
  • Artikelen met beperkte houdbaarheid;
  • Artikelen die na levering onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;

Wat zijn de kosten van retournering?

De kosten voor retourneren zijn voor uw rekening. Neem contact met ons op om (een deel van) uw bestelling als retour aan te melden. Sommige merken hanteren extra retourkosten. Deze kunnen aan u worden doorberekend. Vraag de kosten vooraf bij ons op.

Artikelen ruilen

De verkeerde maat of kleur besteld? Neem contact met ons op en retourneer het artikel dat u niet meer wilt hebben binnen 14 dagen. Plaats daarna een nieuwe bestelling.

Is het totaalbedrag van uw nieuwe bestelling minder dan € 400,00? Dan betaalt u de standaard verzend- en orderkosten. Deze kosten nemen we natuurlijk voor onze rekening als u een artikel retourneert door een defect of een fout van onze kant. Neem contact met ons op als dit het geval is. Dan zorgen we ervoor dat u niets voor de bezorging betaalt.

Geld terugstorten bij retour

Nadat we uw retour hebben verwerkt, storten we zo spoedig mogelijk het retourbedrag terug. Heeft u gekozen voor betalen op rekening? Dan passen we uw factuur of rekening aan.

Bel me terug - NL
{{error}}
Naam* is verplicht
Naam* is ongeldig
Telefoonnummer* is verplicht
Telefoonnummer* is ongeldig
E-mailadres* is verplicht
E-mailadres* is ongeldig
Versturen van het formulier is niet mogelijk vanwege de reCAPTCHA controle.
ReCaptcha is verplicht
ReCaptcha is ongeldig
Verzenden is ongeldig