Bezorgen
Wat is de status van mijn bestelling?
Op de bestelbevestiging die u direct na het bevestigen van een bestelling ontvangt, kunt u zien wat u heeft besteld. Zodra de order is aangemeld in ons systeem, ontvangt u een orderbevestiging. Op deze orderbevestiging leest u de actuele status van de bestelling en de verwachte leverdatum. In de meeste gevallen worden de artikelen op de verwachte leverdatum afgeleverd.
Is de leverdatum verstreken en heeft u niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor levering binnen Nederland en België bedragen € 15,00. Bij een bestelling boven € 500,00 berekenen wij geen kosten. Eventuele kosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Is de leverdatum verstreken en heeft u niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Wat zijn de verzendopties?
Normaalgesproken versturen wij alle bestellingen via DHL. Dit heeft als voordeel dat u uw bestelling kunt volgen via hun track&trace-pagina. Grotere zendingen versturen wij met één van onze eigen vrachtwagens. Daarnaast is het ook mogelijk om uw pakket af te halen bij één van onze showrooms.
Is de leverdatum verstreken en heeft u niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kun je kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een DHL ServicePoint.
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker. U kunt bij uw bestelling aangeven op welk adres het pakket moet worden afgeleverd.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Jazeker. U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen.
Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Het kan zijn dat uw bestelling in meerdere delen wordt uitgeleverd. Op de pakbon die bij het pakket gevoegd is, kunt u precies zien wat er wordt afgeleverd en of er nog een nalevering plaatsvindt.
Ontbreken er artikelen die wel op de pakbon staan? Neem dan contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.

