Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt achteraf op rekening betalen, of direct via iDeal, Mastercard of VISA.
Hoe kan ik achteraf betalen?
Nadat uw bestelling bij u is afgeleverd, ontvangt u een e-mail met de factuur van uw bestelling. Daarop staan het factuurnummer en onze bankgegevens afgedrukt. Gebruik het factuurnummer als betalingsreferentie en maak het totaalbedrag over.
Ik zie de betaaloptie 'Op rekening' niet.
In dat geval is er mogelijk sprake van een betalingsachterstand of kredietoverschrijding waardoor deze betaalmogelijkheid automatisch wordt uitgeschakeld. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?
U kunt de betaling van het totaalbedrag overboeken naar rekeningnummer NL73RABO0191919837 ten name van Relexim BV. Gebruik het factuurnummer als betalingsreferentie.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Nadat u uw bestelling heeft ingestuurd, wordt uw order verwerkt in ons bestelsysteem. Het kan gebeuren dat sommige artikelen door onze leveranciers rechtstreeks aan u worden verzonden. We zijn dan afhankelijk van de informatie die de leverancier ons aanlevert.
Heeft u na twee werkdagen nog steeds geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Als u bent ingelogd vindt u op de pagina Mijn account een overzicht van de historische bestellingen. Een kopie factuur afdrukken is niet mogelijk. Deze kunt u bij ons opvragen.
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Het kan zijn, dat de factuur wat later komt dan gebruikelijk. Heeft u vijf werkdagen na de levering nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mijn factuur klopt niet. Wat nu?
Klopt uw factuur niet? Neem dan contact met ons op. Houd het factuurnummer bij de hand voor een snelle afwikkeling.

