Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen als u bent ingelogd.
- Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de winkelwagen. Vergeet hierbij niet de juiste maten te selecteren.
- Tevreden met uw keuze? Klik op het winkelwagen icoon, controleer uw bestelling en klik op 'Verder naar bestellen.'
- Selecteer in de volgende stappen de gewenste aflevermethode, adressen en betalingsmethode.
- Controleer in de laatste stap nog eenmaal alle gegevens en vul een orderreferentie in.
- Rond af door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en klik op 'Bestelling bevestigen'.
U ontvangt direct een bestelbevestiging met de producten die u heeft besteld. Aan deze bestelbevestiging kunnen geen rechten worden ontleend. Zodra de order in ons systeem is aangemeld en gecontroleerd, ontvangt u de orderbevestiging met prijs en de verwachte leverdatum.
Ik kan een product niet vinden, wat nu?
Ons assortiment is constant aan verandering onderhevig. Het kan zijn, dat een artikel dat u zoekt, niet meer, of nog niet beschikbaar is. Als u een product niet kunt vinden, kunt u contact met ons opnemen om deze artikelen alsnog te bestellen.
Als het mogelijk is, voegen wij deze ontbrekende artikelen zo spoedig mogelijk toe aan het online assortiment.
Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?
Wij verkopen producten van veel verschillende merken. Ieder merk heeft zijn maattabellen. We werken eraan om van ieder merk de juiste maattabel te publiceren.
Als u twijfelt over de juiste maat, neem dan contact met ons op. Onze specialisten kunnen u van passend advies voorzien.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Neem voor het wijzigen van een lopende bestelling zo spoedig mogelijk contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling. Een reeds verzonden bestelling kan niet meer worden gewijzigd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem voor het annuleren van een lopende bestelling zo spoedig mogelijk contact met ons op. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling. Een reeds verzonden bestelling kan niet meer worden geannuleerd.
Ik kan mijn bestelling niet insturen, wat nu?
Onze webshop is met zorg gebouwd en wordt met liefde onderhouden. Het kan desondanks voorkomen dat er iets gebeurt waardoor een bestelling niet kan worden ingestuurd. Neem in zo'n geval contact met ons op.

